3 Aralık 2009

Kasım ayından anlar

Bu ikinci Kurban Bayramım




Koltukların aralarına, arkalarına saklanmak hoşuma gidiyor

Babamın getirdiği balonlar beni çok heyecanlandırdı


Hareketli şarkılar çıkınca dansediyorum


Junior kardeşimi seviyorum

Junior kardeşimle yanyana

Babamla pazar sabahı keyfi (TV izliyoruz)



Yine müzik ve oynuyorum (düşmemeye çalışıyorum bu arada)

Canım (danım) kardeşim


Gece çayı içerken uykum gelmiş

Gardroba giriyorum kapaklarını kapatıyorum, sessizce duruyorum.
Annem babam seslenince de uzun zaman sonra çıkıyorum



Kahvaltımı bazen kendim yapıyorum

6 yorum:

elif dedi ki...

maşallah çok tatlı

Sevgi&Tolga dedi ki...

teşekkür ederiz...

Adsız dedi ki...

çok şeker tolga amca ne zaman beren bu kadar büyüdü

Sevgi&Tolga dedi ki...

Bu yorumu kimin yazdığını bilmiyoruz, isim yazmamış ama teşekkür ederiz.

winiciik dedi ki...

Öncelikle çok şeker , çok tatlı bebeğiniz.. Yalnız ondan da önce sizleri tebrik etmek isterim , nasılda güzel bir anne babasınız.. Beren çok şanslı eminim.. Bir öğretmen aynı zamanda da psikoloji eğitimi alan biri olarak , Beren'in sağlıklı bir aile de sağlıklı bir birey olarak yetişeceğini görmek beni çok sevindirdi..=)))
Tebrikler..

Sevgi&Tolga dedi ki...

Çok teşekkür ederiz güzel görüşleriniz için. Bir anne baba olarak elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz.

Beren'in Doğumgününe