10 Haziran 2009

12 Mayıs - 9 Haziran 2009


İlk defa ev yapımı erişte makarnası (pekmezli) yiyorum, çok sevdim.


Babamla hamak keyfimiz



Kuzenim Ebrar Abla yapmış bu resmi.
Teşekkür ederim, ben de seni çok seviyorum.

Cevdet Eniştemin akvaryumu çok ilgimi çekti

İlk defa köfte yiyorum, hımmm :) annemin köftesi gerçekten güzelmiş

Kontrole gidince annemin arkadaşları Zehra Teyze ile Elvan Teyze'nin iş yerlerine de uğradık




Banyo sonrası saçlarımı taradım, güzel olmuşmuyum



Anneannemle sitemizin bahçesinde gezerken

3 yorum:

nilay dedi ki...

prenses saçların çoğalmış uzamış dahada güzelleşmişsin..
saçlarını tarayınca da çok güzel olmuşsun
böyle uzun aralar vermeyin..özlüyoruz..
çok öptük..
engen Nilay ve kuzen İlke..

Adsız dedi ki...

Güzel yeğenimin saçları ne kadar uzamış. Hanım hanımcık genç bir hanımefendi olmuş. Yerim ben onun tombiş yanaklarını.

Dayın

Sevgi&Tolga dedi ki...

Çok teşekkürler Nilay Engeciğim ve İlke Ablacığım. İltifat ediyosunuz :)
Büyüdükçe değişmez umarız. Annem dalgalı saçlarımı çok seviyor :)
Annem bu aralar biraz yorgun hissettiğinden hiç internete giremiyor, ben de tek başıma yapamıyorum, o nedenle ara veriyoss :(

Teşekkür ederim Dayıcığım, güzelleşmişim di mi görmeyeli :)

Ben de hepinizi öptüm :)

Beren'in Doğumgününe