30 Mart 2009

23-29 Mart 2009

Bugün annem ve babam oylarını kullandıktan sonra Sevinç Halama gittik


Meyve püresi merasimi


Dubi benim gibi dil çıkaramıyoo

Kuzenim Ebrar Abla ile

Sevinç Halam ile bakışıyoz

Kulağımla oynama gördüğün gibi tv izliyorum

Kapat gözlerini uyu bebeğim

Elini tutayım da düşme

Ayağına ne olmuş bakayım

Biliyosunuz saçlarla oynamaya bayılıyorum
Siz de hemen boşluğu doldurdunuz tebrik ederim de sıkıştırmayın, açılın biraz

Sen gel bi buraya :)

Uslu dursana ya, nereye gittin öyle

Arkadaşlarım ve ben :)




Bugün biraz deniz havası almaya çıktık



Yine elim oyuncakta gözüm reklamlarda :)

Babamın işten gelmesini beklerken dalmışım



3 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzeller güzeli yeğenim. Yüzün hep gülsün böyle. Çok öpüyorum seni.

Dayın

Sevgi&Tolga dedi ki...

Çoook teşekkür ederim Dayıcığım. Yakışıyo di mi gülmek :)

nilay dedi ki...

bizim blogda ödülünüz var.. :)
öptük

Beren'in Doğumgününe